خط خطی هایم

کلمات حرف می زنند

خط خطی هایم

کلمات حرف می زنند

سلام خوش آمدید

عددهای بی ربط به سینما

Tuesday, 17 Bahman 1396، 08:26 PM

مادر با کلی افتخار و نهایت لاکچری بودن،دست بچه اش را گرفته و با نشان دادن بلیط به اقای مسئول ،شماره صندلی اش را پیدا میکند.

فیلم شروع میشود:

اعتیاد....مصرف مواد...حاملگی های بدون کنترل..فرار از خانه..فحش..کتک کاری....مهمانی های نمیه شب و بی معنا...خانمی غریبه ای که جدیدا دوست بابا شده...قربان و صدقه های بی مرز... تجاوز به بچه ها..

فیلم تمام شد

همان مادر لاکچری با بچه اش از سینما خارج می شود اما اینبار بچه اش گیج و سردرگم و پر از سوال است..توی تاکسی به مادرش نگاه میکند و با خودش میگوید :از مامان بپرسم؟..اگر دعوام کنه و بگه این سوالا به تو ربطی ندارد چی؟..اگر کار زشتم را تحویل بابا بدهد چی؟...فکر کنم بهتره امشب توی تلگرام از بچه ها بپرسم


علم و پیشرفت عصر حاضر به همه ما ثابت کرده که بهترین و موثرترین روش برای بیان یک موضوع و وارد کردنش به مغز آدمها ،فیلم ها و سریال ها هستن..دنیای هنر کاری را انجام میدهد که ساعت ها کتاب خواندن و سخنرانی کردن،انجام نمیدهد.مخالف این پیشرفت نیستم.اما سینما و کارگردان ها یادشان رفته برای مخاطبین سن مشخص کنند.میخواهیم درد را دوا کنیم بدتر رویش نمک میپاچیم.

لطفا،

آموزش بعضی از مسائل را بگذارید به وقت سنی و عقلی کودک..بگذارید بر عهده والدین و مربیان آگاه و بر اساس علم روانشناسی کودک..

لطفا بچه ها را گیج تر از این نکنیم..اطلاعات غلط و زودتر از موئد یعنی نابودی بچه هایمان

  • bahar tehrani

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

روزمرگی هایم
دخترکی رویا پرداز از جنس اردیبهشت

@radiochanel کانالم

نویسندگان