خط خطی هایم

کلمات حرف می زنند

خط خطی هایم

کلمات حرف می زنند

سلام خوش آمدید

یک خیابان به درازی احساس

Thursday, 31 Khordad 1397، 09:35 PM

این روزها تب فوتبال وحشتناک داغه.چون علاوه بر جام جهانی،تیم ها هم برعکس شدن.مثلا آلمان می بازه،پرتغال به مراکش شانسی

گل میزنه..ایرانم که خدایی ترکونده

اینجانب نیامدم درباره فوتبال صحبت کنم.میخوام بگم خدایی یه کم گزارشگر های جوان بیارید.خیابانی چی میگفت سربازی ایران و اسپانیا؟

ناروان؟...یک جا فکر کردم کارگردان بازی حاتمی کیاست،آخه  میگه سعدیمان رو زدن؟؟؟؟؟؟؟؟؟..توقع داشت یکی از وسط زمین بگه کیروش

کیروش به گوشم..حاجی بچه ها رو بکش عقب؟

خب برادر من تو یک خیابان هستی پر از احساس اما نه دیگه در این حد.آخر بازی میگه ایرانی هنوز زندست..خب یعنی چی؟.قراره بعد از 

هر بازی بریم خودکشی کنیم؟

حالا اینا به کنار،سر ظهری بابام زده شبکه ورزش.خیابانی به عنوان مجری داره درباره بازی دیشب ایران حرف میزنه،اونم با کلی اشک


نتیجه اخلاقی:


یا من خیلی بی احساسم یا اون در نهایت احساساته؟

  • bahar tehrani

نظرات (۳)

  • الهه ...
  • من چند دقیقه ی آخر، صدای تلوزیون رو قطع کردم:))
    اعصاب نذاشته بود دیگه:))
    و با توجه به این که اهل فوتبال نیستم، برای اولین بار فهمیدم مردم چرا میگن خیابانی رو اعصابه.
    پاسخ:
    پس خوبه با دیدن فوتبال تیم ملی یک تجربه جدید کسب کردی..منم فقط تیم ملی می بینم .اصلا اهل بازی های لیگ نیستم
  • پسر شجاع
  • دوباره گریه کرد؟!:))
    عی بابا..
    پاسخ:
    بدجور..وسط برنامه زنده..هی میگفت برید یه بخش ببینید
  • Siamak Bagheri
  • :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی

    روزمرگی هایم
    دخترکی رویا پرداز از جنس اردیبهشت

    @radiochanel کانالم

    نویسندگان