خط خطی هایم

کلمات حرف می زنند

خط خطی هایم

کلمات حرف می زنند

سلام خوش آمدید

من و دوست باربیم

Saturday, 28 Mehr 1397، 09:48 PM

من: وااااای چقدر لاغر شدی

دوست باربیم: آره یک رژیم جدی گرفتم،دلت میخواهد امتحانش کنی؟

من: اره،بدم نمیاد،سخته؟

دوست باربیم: آره سخته،اما یک هفته که بگیری بهش عادت میکنی

من: خب،بگو،اما در حد یک نیم روز،امروز خستم و کشش مغزم کمه

دوست باربیم: باشه،ببین یک هفته میوه نخور

من: چیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی؟ میوه نخورم؟ چرا؟

دوست باربیم: میوه قند داره و شیرین هست،باید بفهمی که میوه های شیرین را نخوری

من: خب الان که پاییزه و من،فکر میکنم،خرمالو اصلا شیرین نیست،انار هم که نمیداند شیرینی چیه...زالزالک و ازگیل هم شیرین نیستند

در نتیجه من فکر میکنم که میوه ها اصلا شیرین نیستند.:))))))))))))))


جمع کنید این رژیم های سوسول بازی را،یعنی چی میوه نخور

  • bahar tehrani

نظرات (۲)

  • الهه ...
  • نه، دقیقا همین جوری که شما میگی، همه چی باید می‌خوردم. حتی بعضی وقتا احساس می‌کردم خیلی بیشتر از حالت عادی دارم می‌خورم. ولی چون اصولی بود، وزن هم کم می‌کردم.
    به همه هم میگم که خواستید رژیم بگیرید از اینجا بگیرید:
    sibdiet.net
    نیم کیلو میوه‌ی خالی که آدمو سیر نمی‌کنه:)))

    + باید برم ازشون پول بگیرم برا تبلیغ هایی که کردم!
    پاسخ:
    وای ممنون.حتما سر میزنم..اره حتما پول بگیر.:))))
  • الهه ...
  • با میوه نخوردن لاغر میشه آدم جدی؟
    من یه رژیم گرفته بودم که روزی نیم کیلو میوه داشت(علاوه بر کلی چیز دیگه!)
    هر هفته هم یه کیلو کم می‌کردم :|

    پاسخ:
    اولاش حذف میوه هست. و بعدش مواد غذایی دیگه.کلا میگه قند و شکر را حذف کن و هر غذایی که شیرینه.مثل کل شیرینیجات..شیرین پلو

    واقعاااااااااااااااااااااااااااااااا...روزی نیم کیلو فقط میوه؟.بدون مواد غذایی مثل برنج؟

    نه خواهرم ما پایه این رژیم هم نیستیم..رزیم یعنی همه چی بخور اما اندازه:)))))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی

    روزمرگی هایم
    دخترکی رویا پرداز از جنس اردیبهشت

    @radiochanel کانالم

    نویسندگان