خط خطی هایم

کلمات حرف می زنند

خط خطی هایم

کلمات حرف می زنند

سلام خوش آمدید
همین ابتدای حرفم بگم که،بنده ایرانی هستم و به ایرانی بودنم هم،افتخار میکنم.

امروز هفت آبان، نمیدانم بزرگداشته،تولده،سالگرد چی این آقای کوروش هست که ملت همیشه در صحنه رفتند بالای منبر.

من فقط چندتا سوال از این آریایی های وطن پرست بپرسم و بروم

کل تاریخ ایران،فقط آقای کوروشه؟

یعنی ما هیچ پادشاه و وزیر و معاون دیگه ای نداریم،که بهش افتخار کنیم؟

قبول ،این آقای کوروش یه چند صدتا یهودی را آزاد کرد،همین؟.از کل زندگی و حکومت کوروش خان،همین قدر بلد هستید؟

میگم فقط هم منشور حقوق بشر کوروش را بلد هستید؟

اصلا تا حالا رفتید تحقیق کنید که روی اون سنگ تاریخی با خط میخی،این آقای کوروش چی نوشته؟

اصلا فرض بر اینکه میدانید چی نوشته،به چندتا از قوانینش عمل کردید؟

خواهش میکنم،مطلب نزنید که اه ای کوروش قبرت خالیه و هیچ بارگاهی ندارید...لطفا دوتا کتاب تاریخ بخوانید، خواهش میکنم حداقل
برید ببینید که کوروش روی اون لوح سنگی چی نوشته،خواهش میکنم فقط ادعا نداشته باشید
  • bahar tehrani

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

روزمرگی هایم
دخترکی رویا پرداز از جنس اردیبهشت

@radiochanel کانالم

نویسندگان