خط خطی هایم

کلمات حرف می زنند

خط خطی هایم

کلمات حرف می زنند

سلام خوش آمدید

دنیای عجیب ذهنمان

Wednesday, 26 Dey 1397، 06:44 PM

تو چشمای شاگردش نگاه کرد و گفت: چقدر درگیری.با همه چیز،با افکار پوچ،با خودت، با زندگیت


شاگر با تعجب گفت : نه استاد کجا درگیری ذهنی دارم؟


استاد گفت: چند روز پیش ،نه دیروز داشتی به چی فکر میکردی؟


شاگرد سرش را انداخت پایین و گفت:


داشتم با خودم میگفتم اگر فلان شخص یک روزی بهم این حرف را بزند،من هم در جوابش این حرف ها را میزنم


استاد بهش خندید و گفت: چقدر با خودت درباره حرف هایی که قراره به اون آدمه بزنه،حرف زدی؟


شاگرد گفت: شاید یک ساعت


یک سری برای شاگردش تکان داد و گفت: یک ساعت خودت و افکارت را درگیر اتفاقی کردی که اولش گفتی اگر؟.خب انسان فهمیده


بگذار اون شخص حرف بزند بعد جوابش را بده..شاید این اگر هیچ وقت رخ ندهد. میبینی چقدر از ساعت های زندگیت را درگیر اگرهایی 


کردی که حالت را حسابی خراب کرده.من نمیگم دست از تصور و تخیل بردار ،من بهت میگم از هر تصور و اگر و شایدی که پر از حس


منفی و بد هست بردار و یاد بگیر ما قراره از زندگی لذت ببریم

  • bahar tehrani

نظرات (۱)

  • محدثه مهران فر
  • آخخخ آخخخ بهار من اینجوریم
    ساعت ها میشینیم به این اگر ها فکر میکنم
    :(
    پاسخ:
    منم همینم.اما یک سری تمرین رو شروع کردم که دیگه این اگرها واماها رو بریزم دور.چون فهمیدم این وسط منم که دارم له میشم و فکر و خودم را درگیر موضوعات چرت میکنم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی

    روزمرگی هایم
    دخترکی رویا پرداز از جنس اردیبهشت

    @radiochanel کانالم

    نویسندگان