خط خطی هایم

کلمات حرف می زنند

خط خطی هایم

کلمات حرف می زنند

سلام خوش آمدید

من و نمایشگاه کتاب امسال..

Thursday, 5 Ordibehesht 1398، 08:51 PM
دقیقا الان تو تب و تاب و اوج استوری های نمایشگاه کتاب هستیم.نمایشگاهی که یک دورهمی بامزه کتاب ها هست.کتاب هایی که
بعضی هایشان به چاپ چندم رسیدند و بعضی هایشان تازه استارت را زده اند.

امسال اولین سالی هست که برای رفتن به این فستیوال بزرگ دو دل هستم.هرسال با بچه ها برنامه نمایشگاه میگذاشتیم.
من شاید نمایشگاه نروم چون:

- هنوز چندتایی کتاب نخوانده دارم

- تخفیف های نمایشگاه واقعا قابل توجه نیست.

- تقریبا هر دوماه چندتایی کتاب از انقلاب و شهرکتاب ها میخرم.پس چرا باید یک دفعه کلی کتاب بخرم.به نظرم خریدن کتاب با تعداد کم اما هر دوماه یکبار بیشتر کمک اقتصادی به فروشنده ها هست تا خرید از نمایشگاه

- نظم و بزرگی و تهویه هوای شهر آفتاب صدبرابر بهتر از مصلا بود..(چقدر من ریز بین هستم)

راستی من اغلب به کسی پیشنهاد کتاب نمیدهم،یعنی براش یک لیسن نمی نویسم که این کتاب ها را حتما بخوان.چون کتاب یک
سلیقه شخصی هست و هر کتابی باب میل آدم نیست.پس لطفا سراغ کتاب هایی بروید که دوستشان دارید.

  • bahar tehrani

نظرات (۱)

 کل حرفتون مورد تأیید و قابل احترامه.
 گشت و گذار در نمایشگاه کتاب فقط به قصد دیدن کتاب های جدید و دوست داشتنی
خودمون باشه، خیالی لذت بخش تره.
آدم می تونه اسم هاشونو یادداشت کنه و هر وقت خواندن کتاب های فعلی اش تموم شد
به سراغ یادداشتِ برود و کتاب های یادداشت شده رو بخرد.
پاسخ:
بدون شک این روش خوبی هست
اما این گشت و گذار توی کتاب فروشی های بزرگ انقلاب هم میتونه اتفاق بی افته.خلوت..خنک..ساعت ها بدون دلشوره
نمایشگاه اونقدر شلوغه که نمیشه اینقدر راحت بین غرفه ها قدم زد.
این دیدگاه من هست و دیدگاه شما قابل احترام

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

روزمرگی هایم
دخترکی رویا پرداز از جنس اردیبهشت

@radiochanel کانالم

نویسندگان