خط خطی هایم

کلمات حرف می زنند

خط خطی هایم

کلمات حرف می زنند

سلام خوش آمدید

تولستوی و مبل بنفش

Sunday, 5 Khordad 1398، 01:20 AM
خب بریم سراغ معرفی یک کتاب:

تولستوی و مبل بنفش

نینا تصمیمی میگیرد یک سال هر روز یک کتاب بخواند. وقتی صفحات اول کتاب بودم با خودم گفتم چه کار سختی، هر روز یک کتاب را تمام
کردند یعنی هیچ وقت دیگه ای برای بقیه کارهایت نیست.اما نینا تمام یک سال کتاب خواند و حتی من را هم بیشتر از قبل عاشق کتاب 
کرد.
قبل از این کتاب، کتاب لذت خواندن در عصر حواس پرتی را خواندم و اینجا اعتراف میکنم که کتاب تولستوی و مبل بنفش دقیقا حرف های 
کتاب قبلی را زد اما جذاب تر و ساده تر.
نینا بهم یاد داد که"
راحت از کنار قصه ها نگذرم، موقع خواندن کتاب ببینم توی چه عصر و مکانی هستم، آدمهایش چطوری هستند؟.چی میپوشند؟ چه 
دغدغه هایی دارند؟
کتاب خواندن یعنی سفر به مکان ها و زمان های مختلف..سفر به فرهنگ های مختلف..سفر به جنگ ها و معماهای پلیسی..
کتاب خوب خواندن حال لت را خوب میکند و این طوری تو یک روز خوب و حال و فکر خوب را به خودت و دیگران هدیه میدهی
کتاب خواندن یعنی یاد میگیری چقدر ساده و بدون دغدغه می توانی برای خودت و خانواده ات بهترین تفریحات و دورهمی ها را رقم بزنی

اگر دلتان یک کتاب خوب خواست سراغش بروید
  • bahar tehrani

نظرات (۱)

  • ابوالفضل مهدوی فر
  • چه موضوع جالب و قشنگی :)
    ممنون از معرفی
    پاسخ:
    خواهش میکنم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی

    روزمرگی هایم
    دخترکی رویا پرداز از جنس اردیبهشت

    @radiochanel کانالم

    نویسندگان