خط خطی هایم

کلمات حرف می زنند

خط خطی هایم

کلمات حرف می زنند

سلام خوش آمدید

عشق که دست خود آدم نیست

Tuesday, 25 Tir 1398، 11:20 PM
چند وقتی است به لطف قطع و وصل شدن ها راهی وات آپ شدیم
بهش گفتم چرا عاشق شدم؟عاشقی که تو دنیای پر از سوال و سردرگمی نشسته ام و هیچ راه حلی ندارم
گفت تنهایی؟
گفتم  نه ، خداروشکر،خدا هم هست.اگر تنها بودم که تا الان دق کرده بودم
گفت تا حالا فکر کرده بودی اگر عاشق این نمیشدی شاید عاشق یکی دیگه میشدی؟.مگه ادم بدون عشق می تواند.
انگار حرف مال خدا بود
راست میگه.عاشق شدن که همیشه هست ،فقط ادمها و جنسشان فرق میکند.پس باید خدا روشکر کنم که عاشق خوب ادمی شدم
اما دوباره بغض سراغم آمد
بهش گفتم عاشق شدم تا فقط همین را یاد بگیرم؟
ساکت شد.این بار گریه کردم.سخت است که این شکلی عاشق بشوی اما فقط برای اینکه..
نمیدانم شاید عاشقش شدم تا وقتی دیدمش پخته تر شده باشم و عمیق تر قبولش کنم
من دومی را دوست دارم و ارزو میکنم که وقتی دیدمش عمیق تر و پخته تر قبولش کنم..
  • bahar tehrani

نظرات (۱)

  • محدثه مهران فر
  • بهاررررر....
    پاسخ:
    بلهههههههههههههههههههههههههههه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی

    روزمرگی هایم
    دخترکی رویا پرداز از جنس اردیبهشت

    @radiochanel کانالم

    نویسندگان