خط خطی هایم

کلمات حرف می زنند

خط خطی هایم

کلمات حرف می زنند

سلام خوش آمدید

خشکسالی کتاب

Sunday, 10 Shahrivar 1398، 09:17 PM

به رسم هرسال از چند روز قبل محرم تو فکر درست کردن یک لیست کتاب های محرمی بودم.

توی اینستا یک اطلاعیه زدم که آهای مردم بدوید و پیشنهادات کتابی خود را در اختیار ما بگذارید.چندتایی با دست پر و کلی کاغذ

دویدند و لیست کتاب برایمان ارسال کردند که اجرشان با خود ارباب.

بعضی کتاب ها را قبلا خوانده بودم اما جدید هم لا به لایش میشد پیدا کرد.منم لیست را برای کوثر فرستادم و گفتم : ببین چه 

خبره.کوثرم که تازه از لا به لای جزوه های ارشد و کنکور نجات پیدا کرده گفت: دوستان به وضعیت اقتصادی هم فکر کردن؟

کوثر راهی انقلاب شد و شب بهم پیام زد: بهاااااااااارررررررر باورت میشه؟ انقلاب خشکسالی بود.هیچی کتاب جدید و جالب با تم 

محرم نبود.همه یاد همان هایی بودند که خواندیم یا بقیه هم پژوهشی.

من راهی انقلاب شدم.کوثر راست میگفت.قفسه کتاب های عاشورایی تقریبا همان قبلی ها بودند.کتاب های جدید کم بودند و

پژوهشی.

سرزمینمان پر از نویسنده های آیینی و خوش قلم هست.ایکاش رسم تمام نویسنده ها این بود که هرسال یک کتاب مناسبتی و مذهبی می نوشتند.خدا عمر با عزت بدهد به سید مهدی شجاعی

  • bahar tehrani

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

روزمرگی هایم
دخترکی رویا پرداز از جنس اردیبهشت

@radiochanel کانالم

نویسندگان