خط خطی هایم

کلمات حرف می زنند

خط خطی هایم

کلمات حرف می زنند

سلام خوش آمدید

پله های بدون برق

Sunday, 19 Aban 1398، 10:28 PM

توی ایستگاه دنبال پله های بدون برق می گشتم

با یه تعجبی نگاهم کرد و گفت : این همه پله ها رو بالا بری؟

بهش گفتم : وقتی از پله های بدون برق بالا می روی یا روی هر پله اش میشینی،می توانی کلی قصه بسازی و چرایی های

ذهنت را اونجا بگذاری و بری بعدی، اما پله های برقی چی؟

هنوز هیچی توی ذهنت نبافتی،می رسی آخرش

گفت: عجیبی هان

دستش را محکم کشیدم  و گفتم آره خیلی عجیب هستم و همه میگن

وقتی رسیدیم بالا نفس نفس می زد ،اما کلی برای هم قصه گفته بودیم

  • bahar tehrani

نظرات (۱)

متأسفانه این روزا آدما انقدر مشغولن و عجله دارن که فقط دنبال پله برقی می گردن که زودتر برسن به سرکارشون مثل خود من، ولی دیدگاه جالبیه که به پله های غیر برقی اینجوری نگاه کنی چون من خودم خسته میشم همیشه رو پله های غیر برقی اینجاست که میگن چشم ها را باید شست جور دیگر باید دید.

پاسخ:
موافقم،منم هم مثل همه آدمها برای زودتر رسیدن و خستگی و حوصله نداشتن سوار آسانسور و پله های برقی میشم..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

روزمرگی هایم
دخترکی رویا پرداز از جنس اردیبهشت

@radiochanel کانالم

نویسندگان