خط خطی هایم

کلمات حرف می زنند

خط خطی هایم

کلمات حرف می زنند

سلام خوش آمدید

خانه لهستانی ها

Wednesday, 5 Ordibehesht 1397، 08:49 PM

خانه لهستانی ها

یک رمان ایرانی..


داستان روایتگر ادم هایی هست ساکن یک خانه بزرگ تو جنوب شهرتهران.خانه ای بازمانده از سالهای دور.داستان در زمان پهلوی دوم میگذرد.قصه ادمها و زندگی های متفاوتشان

روایتگر داستان پسر بچه ای ارام اما پر از فکر و هیجان کودکی به اسم سهراب است.

داستان یک حرکت روان و عادی دارد و قصه پر از اتفاقات عجیب و غریب نیست .بلکه داستان خیلی عادی جلو میرود اما پایان قصه خیلی پلیسی و ترسناک تمام میشود



به عنوان یک رمان و داستان ایرانی زیبا بود و خواندنش برای من پر از جذابیت


  • bahar tehrani

نظرات (۴)

  • پسر شجاع
  • چه قدر جلد جالبناکی داره *_*
    این کتاب رو بگیرم ، میچسبونم به دیوار!
    پاسخ:
    چرا کتاب رو منهدم میکنید.از روی عکس پرینت رنگی بگیرید و بعد بزنیدش به دیوار
  • انارماهی : )
  • لطف داری
    : )
  • انارماهی : )
  • بله
    رادیو تهران
    : )
    پاسخ:
    وااااااااااااااااااای عالیه..البته من بیشتر رادیو ایران و جوان گوش میکنم..البته خیلی خوشحالم که به یک رادیویی صحبت کردم
  • انارماهی : )
  • بله رادیو
    پاسخ:
    چقدر عالی..میشه بپرسم کدام شبکه؟..چون من بیشتر از تلویزیون ،رادیو گوش میکنم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی

    روزمرگی هایم
    دخترکی رویا پرداز از جنس اردیبهشت

    @radiochanel کانالم

    نویسندگان