خط خطی هایم

کلمات حرف می زنند

خط خطی هایم

کلمات حرف می زنند

سلام خوش آمدید

اوایلش جوگیر بودم و به هرکسی که می رسیدم{ دوست و آشنا} آدرس کانال تلگرامم را میدادم.یه کم که گذشت دیدم نمیتوانم  راحت حرف های توی کله ام را بزنم.آخه دیدم هرکس یک برچسب  به خودش و من می زند و میگه: دیدی منظورش من بودم.حالا بیا و ثابت کن که به پیر و پیغمبر تو منظورم نبودی ،یا اگر هم بود باید میگفتم نیستی.شد درس عبرتم تو اینستاگرام و همون اول کاری نصفی ها را زدم بلاک کردم و خیال خودم را راحت.اما خب، امکانت نوشتاری و پر حرفی تلگرام کجا و و ظاهر بینی اینستاگرام کجا.تا زد طبق صلاحدید دوستان زدند و تلگرام را فیلتر کردند.بازم می نوشتم اما با سختی و کلی محدودیت.

خداروشکر..این وبلاگ را زدم ونمیدونم از اون آدم های سمی چندنفرشون اینجا هستند.که برام مهم نیست.حالا هم تو ایتا کانالم را از تلگرام منتقل کردم و آدرسش را به کسی ندادم..دوست داشتید تشریف بیاورید.فعلا از داخلی ها ایتا ظاهرش بیشتر شبیه تلگرام هست.برعکس روبیکا که فقط تعریف و تمجیده و هربار هنگ میکند

eitaa.com/radiobahar

  • bahar tehrani

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

روزمرگی هایم
دخترکی رویا پرداز از جنس اردیبهشت

@radiochanel کانالم

نویسندگان