خط خطی هایم

کلمات حرف می زنند

خط خطی هایم

کلمات حرف می زنند

سلام خوش آمدید

فوتبال هم مثل این روزها حال و هوای عجیبی داره و  حسابی گیجمون کرده.نمیدانیم خوشحال باشیم یا ناراحت.ولی میدانیم که میشه هردوتاش را داشت.خوشحال بابت دوتا گل مهدی طارمی و قول و قرارش با مادر و دعای مادرش،ناراحت بابت اون شش تا گلی که قطعا به خاطر نبودن بیراوند خوردیم.بیراوندی که اجازه بدهید باور نکنیم تصادفی دقیقه دو دماغش  شکست و از بازی بیرون رفت. و باور نکنیم که کی روشی برای حمایت از بازیکن های تازه نفس ارنجی را برای اولین بازی چیند که ....

راستی، یادتونه قدیم ترها میگفتند: ای بابا .دین و ورزش و اقتصاد را وارد سیاست کردند و حالمون رو بهم زدند؟ الان که ورزش را رو ریختید وسط سیاست و خار شدن کشورتون را تو دنیا آرزو میکنید، حالمون را بهم نمیزنید؟ البته تقصیر یه عده نیست..تقصیر اون ورزشکار و سلبیریتی و بلاگر دلار بگیری هست که وسط شکست خوردن های نقشه هاش،پای فوتبال را وسط کشید..درسته بازیکن ها سرود ایران را نخواندن.ولی ما باز حمایتشون میکنیم چون هر گلی که بزنن و هر بازی که انجام بدهند،چه بخواهند و چه نخواهند،سرود ایران پخش میشه و پرچمش و اسم ایران بارها تکرار میشه.ایکاش تو دعوای خانوادگی پای همسایه ها و غریبه ها را باز نمیکردیم

  • bahar tehrani

نظرات (۸)

  • جولیک ‌‌‌‌‌
  • منم ادعای سواد سیاسی ندارم، پرسیدم هر کسی که از ایران پاشه بره مسابقات ورزشی رو نماینده خودت می‌دونی یا نه. اگر جوابت آره‌ست و کاری به حرکت نمادینشون نداری، خب منم حرفی ندارم. همین که نگفتی سلبریتیا وطن‌فروش از برد تیم فوتبال ساحلی خوشحال شدن ولی از برد تیم فوتبال چمنی نه و برات واقعا سوال شده که فرقش چیه، آفرین و درود بر شما. درست گفتی که هیچ‌کجای زندگیت تحت تاثیر سیاست قرار نگرفته. من از شما می‌پذیرم.

    من نمی‌دونم شما چرا از کامنتای من این‌قدر وحشت می‌کنی. اگه دعوا داشتم یا اومده بودم جدل راه بندازم سوال نمی‌پرسیدم. نقطه نظرات مشعشعم رو شمشیر می‌کردم نفس‌کش می‌طلبیدم. 🤷‍♀️
    پاسخ:
    وحشتتتت؟؟؟.مگه داروغه محلی که بخواهم وحشت کنم.اگر نخواهم جواب بدهم که نمیدهم یا فوقش بلاکت میکنم..
    یه سوال،فکر کن توی خانوادتون،یه بزرگی سرما میخوره و همه میرن ملاقاتش،به جزء تو..الان اونا رو نماینده خودت میدونی و میگی سلام منم برسونید؟..به نظرت سوالت اشتباه نیست..مگه من از هدف تمام اون ادما باخبرم که یخواهم تاییدشون کنم؟.شاید یه سری هاشون واقعا فقط هدف سیاسی و تبلیغی داشتن..یه سری ها هدف استوری و عکس که ما رفتیم قطر..یه سری ها هدف شعار و وطن فروشی....من طرفدار اونایی هستم که مثل خودم عقیده دارن که برای تماشای بازی های فوتبال و کشور قطر و حمایت تیم ملی ایران،چه فرصت خوبیه
    سوال نداره..معلومه اون سلبیریتی وطن فروش،کسی دفاع میکنه که حرف و نمادش موافق حرف و نماد خودشه..کی میاد از مخالفش دفاع کنه؟.سلبیریتی که مثلا میگه ازادی حجاب،تو این شرایط از بازیکن دختر تیم ملی که با پوشش هنوز تو مسابقات شرکت میکنه دفاع نمیکنه.
    ببین،دروغه بگی سیاست هیچ کجای زندگی هیچ بشری نیست..با این سیاست ها هست که جنگ بین کشورها شکل میگیره..با این سیاست ها هست که الان روبروی هم قرار گرفتیم..الان اقتصاد مملکت خرابه..من ار میگم سیاست را قاطی نکنیم،منظورم اینه که بابا،اون بازیکن تیم ملی هم مثل ما از ادمای این سرزمینه و سختی ها رو میبینه،ولی به عنوان وظیفه قبول کرده در ازای پولی که میگیره فوتبال بازی کنه..حالا چرا بابت کارش باید فحش بخوره؟..چون رفته مسابقات جام جهانی؟..مثل اون انلاین شاپی که به خاطر حرفهای مفت یه مشت سلبیریتی و بلاگر ،یا بازاری و بقالی و کاسب بابت تهدید یه مشت احمق باید ضرر اقتصادی ببینن...پس ببین..تخریم های اقتصادی اشتباه داخلی،مردید یه هفته واقعا مرغ نخرید..ن
  • جولیک ‌‌‌‌‌
  • سوال واقعی: شما که ورزش و سیاست رو جدا می‌دونی و از کسانی که تو هم قاطیشون می‌کنن شکایت داری، از قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی در جام بین قاره‌ای که همین سه هفته‌ پیش رخ داد هم همینقدر خوشحال بودی دیگه، نه؟ حس افتخار ملی داشتی که تیمی که موقع بالا بردن جام دست به سینه ایستاد و حتی لبخند هم نزد به نمایندگی از شما قهرمان شده؟
    پاسخ:
    ببین از ب بسم الله ش معلوم بود می خوای حرف و قصه را کاملا سیاسی کنی.گفتم اگر جوابت را ندهم میخوای بری منبر بعدی و بگی : بیاا دیدی حرفی برای گفتن نداری و برچسب سیاسی و گروهی بهم بزنی...گفتم بگذار منم نگاه خودم را بگم.هرچی گفتم،رفتی از تو گوگل متن کپی کردی فرستادی..
    ببین دختر خوب،من ایرانی و مسلمونم { از خودم هم مطمءن نیستم،شاید چندثانیه دیگه ایرانی بودن و مسلمون بودنم را ول کنم} و برد و قهرمانی هر کدام از تیم های ورزشی و علمی و پزشکی کشورم برام مهمه..اگر از برد و باخت تیمملی فوتبال ایران می نویسم.،چون تمام شبکه های معاند و سلبیریتی ها وطن فروش سوزنشون روی تیم ملی فوتبال گیر کرده بود و هنوز کرده...پس نیا جو سازی کن،که اگر برای تیم  ساحلی پست میگذاشتم،یکی تیپ خودت یا مخالف خودت می اومد و کامنت سیاسی میگذاشت که اره از کسی که نمادین موهاش را کوتاه کرده ،حمایت کردی؟..یا چمیدونم یکی دیگه میگفت باریکلا دیدی حرکت نمادینش رو
    پس،ببین من میتوانم یه نیمچه ادعا کنم که سواد رسانه دارم، چون درسش را خواندم...اما ، اصلا ادعای سیاسی نمیکنم.چون  اصلا سواد سیاسی ندارم..پسسسسسس.لطفا برو پای پست های یکی دیگه گفتگوی آزاد سیاسی مطرح کن
  • متانویا ...
  • اینم خوبس :))البته نه خوب نیست اونجوری هی مزاحمش میشن همون منو به فرزندی بگیره :))
    پاسخ:
    ببینم دختر داره یا نه...بعد اطلاع میدیم بهت :}}
  • متانویا ...
  • همه چی به کنار، راه نداره مادر مهدی طارمی منو به فرزندی قبول کنه برام دعا کنه؟ قول میدم بچه خوبی باشم :))
    پاسخ:
    میشه شماره اش رو هم اعلام کنه بهش یه پیام بدی .حاج خانم التماس دعای فراوان:}}
  • جولیک ‌‌‌‌‌
  • ولی فارغ از همه‌چیز خار واقعا غلطه. خوار درسته. خوار و خفیف مثلا. یا "هنر خوار شد جادوی ارجمند".
    خار میشه تیغ گل.
    پاسخ:
    بابت این توضیح ممنون
  • جولیک ‌‌‌‌‌
  • چه توهینی کردم من به شما؟ عین جمله‌ی خودت رو گفتم.
    حرف شما:
    الان که ورزش را رو ریختید وسط سیاست و خار شدن کشورتون را تو دنیا آرزو میکنید، حالمون را بهم نمیزنید؟
    حرف من:
    الان شما دوست داری دین و سیاست رو بریزی تو طارمی عشق کنی، باید حال بقیه به هم بخوره؟

    من واقعا نمی‌فهمم. توضیح بفرمایید منم روشن شم. ورزش رو ریختین تو سیاست توهین نیست، سیاست رو ریختین تو ورزش توهینه؟ شما بگی حالمونو به هم زدین توهین نیست، من بگم لابد حال بقیه باید به هم بخوره توهینه؟
    یا بابت این‌که غلط املاییت رو گرفتم بهت توهین شده؟ کجاش توهین شده مسلمون خدا؟ بگو منم بدونم.


    ضمیمه: انگلیس تو جام جهانی کلا یک بازی کرده که اونم با ایران بوده، دو گل خورده که هر دو از ایران بوده. یعنی همه گل‌هایی که انگلیس تو جام جهانی خورده رو (تا لحظه ارسال این کامنت) طارمی زده. شما که حمایت می‌کنی لاقل دنبال کن مسابقات رو خواهر من.
    پاسخ:
    مشکلت گل های طارمیه؟..من کجا گل ها رو ریختم تو طارمی..شک نکن اگر مثل بازی دومی رامین رضایی هم گل های تیم را به انگلیس میزد ،ازش تشکر میکردم...نمیخوای متوجه بشوی،وگرنه میفهمیدی که من دارم میگم قبل از قصه این اغتشاش ها هرکسی میگفت دین از سیاست و ورزش و اقتصاد جدا نیست،یه عده عاقل می اومدن و میگفتن بی خیال بابا سیاست و ورزش را چرا به دین ربط میدهید..حالا من سوال دارم..چرا یهو همه چیز به سیاست مربوط شد؟..چرا ورزش را سیاسی کردند و شروع کردند به فحاشی..تو لیگ داخلی هر روز برید استادیوم و تک تک بازیکن ها را فحش بدهند.اما چرا اینقدر بی شخصیت هستن که تیم ملی را تو سطح جهانی فحش میدهند..با وضعیت مملکتت مشکل دار؟که هممون با وضعیت اقتصادی این روزهای کشورمون مشکل داریم،حالا باید بیایم یقه بازیکن تیم ملی را بگیریم و فحشش بدهیم که چرا رفتی جامجهانی؟..چرا مردم انگلیس و آلمان و آمریکا کهاین روزها نسبت به سالهای قبل موضوع گازشون سخت تر شده،نمیریزن و بازیکن های تیمشون رو فحش نمیدهند؟..چون فعلا مردم ایران برای فحاشی بهترین سوژه ها هستند..
  • شاگرد بنّا
  • از تیم ملی جمهوری اسلامی ایران حمایت می کنم.
    پاسخ:
    دم شما گرم
  • جولیک ‌‌‌‌‌
  • الان شما دوست داری دین و سیاست رو بریزی تو طارمی عشق کنی، باید حال بقیه به هم بخوره؟

    خار هم غلطه. خوار. :)
    پاسخ:
    دین و سیاست؟..اینجا وبلاگ شخصی منه و طوری می نویسم که طبق علایق و باورهایم هست..مجبور نیستی بیا و کسی برات دعوت نامه نفرستاده که بیای و بعد توهین کنی  که قراره حالت بهم بخوره..دوست دارم بگم دم طارمی گرم چون انگلیس کلا سه تا گل خورده تو جام جهانی که دوتاش را ما زدیم..

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی

    روزمرگی هایم
    دخترکی رویا پرداز از جنس اردیبهشت

    @radiochanel کانالم

    نویسندگان