خط خطی هایم

کلمات حرف می زنند

خط خطی هایم

کلمات حرف می زنند

سلام خوش آمدید

بزرگترین سوپر مارکت

Tuesday, 19 Farvardin 1399، 07:50 PM

قرارشان این بود که هر دو هفته یک بار آخر هفته ها دوتایی برای خرید مایحتاج خانه بروند خرید.اما این روزها قرار را گذاشتند روی هر سه هفته یک بار و لیستشان هم کمی دقیق تر و اصولی تر شده بود.
حاضر روی لبه مبل نشسته بود و منتظر که چشمش افتاد به بالای لیست ،نوشته بود: لیست وسایل مورد نیاز از سوپر مارکت..

چندسال پیش توی دانشکده بچه های بسیج برایشان یک برنامه فرهنگی  گذاشته بودند.ده تا جلسه یک ساعته با سخنرانی استاد فرهنگ.خیلی مرتب نمی رفتیم، یا با کلاس هایمان تداخل داشت یا اصلا اون روز کلاس نداشتیم.یادم نمیاد جلسه چندم بود که به خاطر تشکل نشدن کلاس راهی کلاس استاد فرهنگ شدیم.
یادمه روی تخته و با کلی رنگ نوشته بود( سوپر مارکت عالم هستی)
و گفت:
وقتی تصمیم می گیریم برای خرید راهی سوپرمارکت یا فروشگاه های زنجیره ای بشویم از قبل یک لیست بلند و بالا می نویسیم تا توی فروشگاه  تمام حواسمان به تاریخ و مارک وسایل مورد نیازمان باشد  که اشتباه برنداریم و اگر پیدایش نکنیم سراغ راهنماهایی می رویم که کنار غرفه ها ایستادند و گاهی سراغ مدیر را هم می گیریم.
بعد نشست و گفت:
این دنیا،بزرگترین سوپر مارکت عالم هستی است که توش هرچیزی پیدا می شود و نیازهایمان را رفع می کند.و کلی راهنما داره که می توانی لیست درخواست هایت را نشانشان بدهی و با خیال راحت و مطمین منتظر دریافت خواسته هایت باشی.
پس چرا؟..پس چرا لیست خواسته هایمان را به دقت و با همان جزییات لیست خرید هایمان نمی نویسیم؟..صاحب این سوپر مارکت ،بهترین مدیر دنیاست و منتظر برای دریافت لیست خواسته هایمان تا اونا را با بهترین برند و کیفیت برایمان بفرستد
شروع کرد به قدم زدن و گفت:
لطفا لیست خواسته هایتان را با تمام جزییات برای مدیر سوپر مارکت عالم هستی بفرستید ،همان چیزهایی که می خواهید را با بالاترین کیفیت و بهترین برند.و اصلا به حرف های بقیه که از محال بودن ارسال خواسته هایتان حرف می زنند،گوش نکنید

 

  • bahar tehrani

نظرات (۲)

بلههههه خودمم مگه میشه وبلاگ دوست هنرمندمو نخونم خیلی قشنگ مینویسی نوشته هات گرمای خاصی داره و حس دلچسبی به من میده مخصوصا نقل قولت از قدیما و خونه مادربزرگا منو میبره به بچگیام هر وقت تو شرکت وقت میکنم و کارام کمتره یه سری به وبلاگت میزنم.

موفق باشی دوست هنرمندم
پاسخ:
ای جااااااااااااااااااااااااان..خوشحالم قدیمی ترین وصمیمی ترین رفیق دانشگاهم مخاطب این خط خطی کردن های من هست..خدا روشکر که هنوز یکی از رفقای باحال و دوست داشتنی ام هستی و ممنون بابت وقتی که برای خط خطی های من میگذاری
آخی یادش بخیر دانشگاه سلف و بستنی خوردن کلاس های دکتر فرهنگ چقدر میخندیدیم انگار همین دیروز بود.
پاسخ:
اول از همه اعتراف کنم که از دیدنت کلا سوپرایز شدم..فکر نمی کردم وبلاگم را بخونی..البته اگرتو هم همان معصومه مورد نظرم باشی...آخ دانشگاه رو بگو..آسانسور بازی..سلف..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

روزمرگی هایم
دخترکی رویا پرداز از جنس اردیبهشت

@radiochanel کانالم

نویسندگان