خط خطی هایم

کلمات حرف می زنند

خط خطی هایم

کلمات حرف می زنند

سلام خوش آمدید

بلاگرها حق دارند

Wednesday, 17 Dey 1399، 08:48 PM

چند وقت پیش برای عصب کشی دندان عقبی،دقیقا آنی که چسبیده به لپ سم چپ،رفتم دندانپزشکی.تا آقای دکتر آمپول  را زد و رفت یک دوری بزند تا دندان و لپ ما بی حس بشود.گوشی ام را از توی کیف درآوردم و یک عکس اینستایی گرفتم و زدم تنگ استوری که،بله رسیدیم به مرحله عصب کشی. همین که استوری لود شد،گوشی را پرت کردم ته کیف و دست به سینه و با دهانی باز نشستم منتظر قدوم مبارک آقای دکتر.بعد از یک ساعت با دهنی کج و لب و لوچه بی حس توی ماشین رفتم سراغ استوری و دایرکت هایم.تا دایرکت اول را خواندم حس و حالم مثل لب و لوچه ام بی حس شد و بدون خواندن بقیه کامنت ها،استوری را پاک کردم.پیام از طرف یک دوست بود و نوشته بود :چقدر شما پولدار هستید .ما هم دندان خراب داریم اما..

ایکاش بدون رودروایسی برایش می نوشتم که قبل از حرف زدن حتی به شوخی جملاتت را کمی نشخوار کن تا بفهمی چی میگویی.گاهی وقت ها یک حرفمان حتی به شوخی باعث دلگیری آدم ها می شود دندان هایم را درست نکنم چون اگر درست کنم نشان پولداری ام است؟

میدانید وقتی این کامنت را خواندم به بعضی از بلاگرها حق دادم که هرچی دلشان می خواهد بگذارند وقتی هنوز آدم هایی با پایین ترین درک شعور هستند که تو حتی نمی توانی یک استوری بگذاری که دندانم را درست کردم چون خراب شده بود.چون یکی می گوید چقدر پولداری ، خب چه اصراری هست که هرچی دوست داری را توی پیجت نگذاری .

  • bahar tehrani

نظرات (۱)

  • ناشناس
  • منم سال قبل یه پست گذاشتم در مورد دندون
    یکی از بیانیا گفت مشخصه پولداری !!!
    مگه پولدارها فقط دندون رو روکش یا عصب کشی می کنن ؟
    پاسخ:
    من به همه آدم ها بابت اوضاع بد اقتصادی این سالها حق می دهم اما خب شاید بقیه هم خیلی کارها یا وسایل را خریدن و انجام دادند که ما هم بدمان نمی آمده  انجام بدهیم،اما دیگه به طرف تیکه ننداختیم که بابا پولدار.بعدش هم از زمان انسان های غار نشین دندان پزشک ها گرون می گرفتند.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی

    روزمرگی هایم
    دخترکی رویا پرداز از جنس اردیبهشت

    @radiochanel کانالم

    نویسندگان