خط خطی هایم

کلمات حرف می زنند

خط خطی هایم

کلمات حرف می زنند

سلام خوش آمدید

توام اینطوری هستِی؟

Wednesday, 20 Mehr 1401، 08:25 PM

من اینطوریم یا توام هستی؟

چطوری؟

البته برمی گرده به فن بیان و پیشینه قبلی اون شخص و دیدگاه و نگاه و طرز رفتاری که قبلا از این شخصی دیدی. طرف یک جوری حتی با لحن عادی میگه: آره ما هفته دیگه میخواهیم یه سفر برویم ترکیه.....آخ ببین هنوز جملش تموم نشده دلت میخواهد کله خودت و اون طرف را بزنی تو دیوار که باشه بابا فهمیدیم شما خیلی با کلاس هستید و هی سفرهای خارجی میروید.و هنوز نرفته میدانی وقتی برگرده چقدر قراره بابت لباس های برند و ماک دار و جدید ترین گوشی که خریده بهت پز بدهد.

حالا این جمله را نه ، یک شخص دیگه میاد و بهت میگه  ما میخواهیم برویم آمریکا ، دقیقا با همون حس خوب و معمولی که  توی حرف نفر قبلی بود هان.اما اینجا برعکس قبلی با یک لبخند گشاد و دلبرانه بهش میگی: واااای ، بهتون کلی خوش بگذره و .لی براش ذوق میکنی.

  • bahar tehrani

نظرات (۱)

اولیه دقیقا به این علت که می‌خواد عصبانیت آدم رو ببینه این‌جوری می‌گه. اگه با خوشحالی به اونم بگی:«وااای، بهتون کلی خوش بگذره.». این جوری به هدفش نمی‌رسه و و واقعا کله‌ش انگار کوبیده می‌شه تو دیوار. امتحان شده. تضمینی:)
پاسخ:
اغلب واکنشم همین هست و اگر خودش را به احمقی نزنه،قطعا فهمیده که برام اهمیتی نداره.میدونی با روش موافقم.ولی یه وقتایی دوست داری یکی که چند درجه باهاش فاصله رفاقتی و فامیلی داره یک جوری بهش بگه بابا کشتی ما رو با این پز دادن هات که عطر حسادت و کوچیکی میده
ممنون بابت پیشنهادت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

روزمرگی هایم
دخترکی رویا پرداز از جنس اردیبهشت

@radiochanel کانالم

نویسندگان