خط خطی هایم

کلمات حرف می زنند

خط خطی هایم

کلمات حرف می زنند

سلام خوش آمدید

بزرگترین سوتی های قرن تعلق می گیرد به آدم هایی که توی چندتا گروه مشترک عضو هستند.چرا؟

چون این بار می خواهم این مدال افتخار را بندازم گردن خودم.یکی از اقوام توی دوتا از این گروه های فامیلی عضو می باشد و از اعضای فعال هم تازه می باشد.بنده خدا توی یکی از این گروه ها که اعضایش اصلا توی اون یکی گروه نیست یک پیام فرستاد.بنده هم که فکر می کردم الان این پیام را توی این گروه فرستاده،نه اون یکی گروه،بالای منبر رفته و اظهار نظر کردم.هیچی دیگه در کادر دوم نوشتاری بودم که با دیدن اسم یکی از اعضا با خود زمزمه کردم: این چرا توی این گروهه هست؟.که بعد از رویت اسم گروه پرش گونه به طرف مادر رفته و با رقصی ریز در کمر و ریتمی بلند گفتم:

بر طبل شادانه بکوب که بدجور گند زدم و یک سوتی دادم.

مادر هم بعد از شنیدن عرایض بنده نگاهی انداخته و گفت: گند زدی دیگه.ولش کن و یه چند دقیقه توی اون گروه سکوت اختیار کن.

نتیجه اخلاقی:

قبل از اظهار نظر به اسم گروه توجه بفرمایید

  • bahar tehrani

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

روزمرگی هایم
دخترکی رویا پرداز از جنس اردیبهشت

@radiochanel کانالم

نویسندگان