خط خطی هایم

کلمات حرف می زنند

خط خطی هایم

کلمات حرف می زنند

سلام خوش آمدید

سختت هست و پر از ادعاهای این روزهایت، یعنی همون آزادی که نه معناش را میدونی و نه مفهوممش را و پوچ و توخالی هست....پست را نخوان و برو..

اولش امدن به بهونه فیلترینگ و حمایت، به یه عالمه پیج های فروش توی شبکه های مجازی گفتند: فروش ممنوع. البته خودشون کرکره مغازه های حقیقیشون را بالا دادند و بغل حضور سر ادارات دولتی و خصوصی هم یک تیک زدند و سربرج حقوقشون را گرفتند..بعدش باز رفتن بالای منبر و برای جذب فالوور اون هم به صورت رایگان شروع کردند به تبلیغ کسب و کارهای همان دنیای مجازی.

حالا، میگن از فلان برند و کمپانی و فروشگاه زنجیره ای ایکس خرید نکنید..چرا؟ چون اره دیگه اینا..

دوست نیمچه محترمی که ادعای آزادی و احترام به عقاید متفاوت را داری،سر ماه کرایه خانه کارمندها و کارگرهای همون برندها و کمپانی ها و فروشگاه های زنجیره ای را تو میدهی؟..پول مدرسه بچه اش و شارژ ساختمون و قبض آب و برقش را تو میدهی؟..اگر خدایی نکرده خودش و بچش مریض شدند،تو پول نسخه اش را میدهی؟.اگر تو خرج زندگی این همه آدم را میدهی،پس موفق باشی.

راستی..

دیرشد، اون روزی که باید حواست به کار و کاسبی سوپری و بقالی ساده و کوچیک سر خیابونتون بود،گذشت.اون موقع باید انسانیتت را نشون میدادی و میگفتی من واسم به این بقالی هم هست.نه الان که بابت جنگ های سیاسیت و لج کردنت یاد سوپری سرکوچه افتادی

  • bahar tehrani

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

روزمرگی هایم
دخترکی رویا پرداز از جنس اردیبهشت

@radiochanel کانالم

نویسندگان