خط خطی هایم

کلمات حرف می زنند

خط خطی هایم

کلمات حرف می زنند

سلام خوش آمدید

فقط ایتا،کار میکرد

Thursday, 5 Aban 1401، 10:25 PM

توی سفر،از نت خطم استفاده میکردم.اون هم چه نت و سرعت اینترنتی،در حدی که یک سایت جستجوی ساده را هم باز نمیکرد.چه برسد به فیلتر شکن و..نمیدونم روز دوم یا سوم بود که انداختمش ته کیفم و سراغش نرفتم، تا روز آخر که توی مسیر دنبال یک آدرس میگشتم و  رفتم سراغ اپلیکیشن نشان و اتفاقا کار هم کرد.بعد از اینکه آدرس را پیدا کردم یه سر رفتم ایتا ، به چندثانیه نکشید که زودی دوباره انداختمش ته کیفم.

حالا که برگشتم و دوباره یه وقت هایی سراغش میروم با خودم میگم: چه باحال ،اون مدت انگار  فقط چیزهایی که می دیدم برام مهم بود.انگار واقعا آدم ها داشتند زندگی می کردند.آره هنوز مشکلات اقتصادی بود اما نه به وحشتناکی که این دنیای پوچ مجازی میگه.برعکس این روزها که حواسم پرت حرفهای دنیای مجازی و چیزی که آدمها دوست دارند تو ببینی می شود .خب نمیشه تقصیرها را گردن کسی بندازم .این من هستم که برای خودم مشخص میکنم کی را دنبال کنم و چه کسی بلاک کنم.

  • bahar tehrani

نظرات (۱)

  • متانویا ...
  • دقیقا همینطوره هر چی از مجازی فاصله بگیریم این روزها حالمون بهتر میشه و می‌بینیم که همه چیز انقدری هم که میگن بد نیست.
    پاسخ:
    موافقم.به قولی یکی.تو دنیای مجازی دو ثانیه دیگه انقلاب میشه اما وقتی میری تو دنیای حقیقی..آخه اونم چه دنیای مجازی،دنیایی که خودمون را کشتیم و گفتیم معلم های عزیز درس واد رسانهر ا یه درس تفریحی فرض نکنید..حتی بیارید تو دانشگاه ها و جزء دروس تخصیصی تمام رشته ها کنید اما..هیچی الان هیچ کدوممون از پیر و جوون بگیر تا بچه های دبستانیمون ،هیچی سواد نداریم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی

    روزمرگی هایم
    دخترکی رویا پرداز از جنس اردیبهشت

    @radiochanel کانالم

    نویسندگان