خط خطی هایم

کلمات حرف می زنند

خط خطی هایم

کلمات حرف می زنند

سلام خوش آمدید

قیمه ها رو ریختم توی ماست ها

Monday, 19 Khordad 1399، 09:34 PM

وقتایی که چندتا موضوع را می خواهم بنویسم و می بینم به هم ربطی ندارند،اول تصمیم میگیرم هرکدام را بزنم تو یک پست جدا،ولی بعد با خودم میگویم حوصله مخاطب سر میره ،در نتیجه همه را می ریزم توی یه پست مثل همان قاطی کردن قیمه ها و ماست ها با هم

 

_ اولا:

پاشید دست خودتان و اهل و عیال و فک و فامیل و دوست و آشنا را بگیرید و باهم یه اردو بروید سازمان انتقال خون شهرتون و خون های خوش رنگتان را بریزید توی کیسه هاو بعدش یک کافه گلاسه مشتی هم بزنید بر بدن که از طرف رفقای پزشک پیام رسیده که آهای اهالی شهر تشریف بیاورید که خون کم داریم.البته قبل از برپایی این اردو حواستان باشه که هموگلوبین آقایون بالای 14 و هموگلوبین خانما هم بالای 13 باشد.

_دوما:

دیدید بعضی از آدم ها با تصاویر خیره کننده و چهارتا جمله قلمبه و سلمبه یک استوری می زنند به دیوار اینستا و هدفشان هم انتقال حس خوب به دیگرانه؟ باور بفرمایید مخالف این جملات حال خوب کن نیستم اما من طرفدار اون آدمایی هستم که یه عکس ساده با گوشی های تلفنشون از روزمره شان می گذارند و یه حرف و جمله حال خوب کن و ساده هم از خودشان می گویند.

_ سوما:

چند روز پیش یه خبر توی یک سایت خبری خواندم که اولش نفهمیدم.بعد که رفتم توی پیج یکی از این خوش قلم ها که اتفاقا اینقدر ساده و از نگاه خودش می نویسد،تازه فهمیدم قصه اون خبر چی بود و چی شد..بعضی قلم ها فضولا و درباره هر موضوعی می نویسند اما اینقدر ساده و باحال می نویسند که میگی دم قلمت گرم

 

_ چهارما:

اینقدر بهم تیکه نندازید.آقا طرف اصلا یک الاغ به تمام معنا،یک وشی که تازه از جنگل فرار کرده یه نامتعادل توی اخلاق،خب شما با شعور و با فرهنگ باش.شما بهش تیکه ننداز ،تیکه را انداختی،حالا دیگه حق به جانب نباش و نگو من حق را گفتم و از خودم دفاع کردم و اون باید احترام من را نگه داره..دوست عزیز،با شعور ،طرفی که سکوت می کند بی عرضه نیستتتتتت فقط یه کم که نه شاید خیلی شعورش از تو بیشتره و سکوت کرده در مقابل رفتارت

  • bahar tehrani

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

روزمرگی هایم
دخترکی رویا پرداز از جنس اردیبهشت

@radiochanel کانالم

نویسندگان