خط خطی هایم

کلمات حرف می زنند

خط خطی هایم

کلمات حرف می زنند

سلام خوش آمدید

ما با هم هستیم

Saturday, 21 Dey 1398، 11:41 PM

اینجا می شود کمی آرام تر حرف زد.آرام حرف هایت را بزنی و کم تر برچسب بخوری که چرا سکوت میکنی؟...چرا نظری نمی دهی؟...اصلا تو مال کدام گروهی؟..

من مال هیچ گروهی نیستم...من آتش گرفتم وقتی خبر شهادت سردار را شنیدم..من آتش گرفتم وقتی خبر سقوط هواپیما را شنیدم...من آتش گرفتم وقتی گفتند علت سقوط نقص فنی نبود...من یک ایرانی هستم..مال همین آب و خاک...مال همین سرزمین با تمام نقص هایش..

من هم سرزمینم را دوستدارم و هم مردمش را با هر تفاوت ظاهر و عقیده ای..با هر نظر و دیدگاهی..من دوست ندارم مردم باهم بجنگند..من دوست ندارم با سر هم فریاد بزنیم و تماشاگرهای خارجی دورمان بشینند و تماشایمان کنند..من دوست ندارم از بیرون سرزمینم اذیتم کنند..

من و ما حق اعتراض داریم...اما نه با فحاشی و اجازه دادن به دیگران که برایمان تعیین تکلیف کنند...ما خودمان برای حق خودمان می جنگیم و نیازی به دخالت کشورهای دیگر نداریم..

قبول قصه دردناک است...اما ما مردم با هم هستیم،با هر عقیده و باوری..

  • bahar tehrani

نظرات (۱)

چقدر خوب ک ینفر مثل شما پیدا شد
حرف دل ما رو زد....
بد قصه ی دردناکی است...
پاسخ:
این حرف خیلی ها هست.بی خیال اون چندتا آدمی که اشتباهی و به تقلید از چندتا آدم احمق دارند اوضاع مملکت را خراب می کنند...خوشحالم حرف ،حرف شما هم بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

روزمرگی هایم
دخترکی رویا پرداز از جنس اردیبهشت

@radiochanel کانالم

نویسندگان