خط خطی هایم

کلمات حرف می زنند

خط خطی هایم

کلمات حرف می زنند

سلام خوش آمدید

مرغ همسایه ،غازه؟

Friday, 19 Dey 1399، 09:36 PM

سعی کردم حرف های سیاسی نزنم.چون نه بهش علاقه ای دارم و نه سوادش را دارم.اما این چند روز وقتی لا به لای پست ها و استوری های اینستاگرام می چرخم،یک عالمه متخصص و دانشمندی را می بینم که در تمام زمینه ها علم و تخصص کامل دارند اما حیف که هنوز کشف نشده اند و دلم می سوزد برایشان اگر همین طور ناشناخته بمانند.متخصصین که  داوری بازی پرسپولیس تو جام آسیا را آنالیز می کنند تا مشکوک بودن و نحوه پرتاب و به شهادت رسانیدن حاج قاسم.دانشمندانی که به جای دلسوزی برای جوانان این کشور،جعبه سیاه هواپیمای اوکرانی را باز کرده اند و دنبال آقای مقصر توی آن می گردند تا شکایت به اینکه چرا واکسن نخریم

دوستان،چقدر حیف که شما را هنوز کشف نکرده اند و دارید حرام می شوید پای شبکه های مجازیتان.شما و این همه علم و تخصص،حیف و صد حیف از شماها که دارید فسیل می شوید.

راستی،یک سوال؟...به نظرتان آمریکا به ما واکسن می دهد؟ اگر پول بدهیم و باز بالا بکشند و دست هایمان توی پوست گردو بماند چی؟ .چون چهارتا دکتر و متخصص وطنی آن طرف آب ها تبلیغ واکسن را کرده اند ،باید بزنیم؟..اگر تو دلت برای مردم کشورت می سوخت با خودت می گفتی گور بابای تمام مردان سیاست،من می روم ایران تا به مردم روستا نشین کشورم کمک کنم....راستی می بینید این روزها چقدر مبتلایان و مرگ و میر در اروپا دارد رکورد می زند؟..تقصیر نوع جهش یافته اش هست؟..قبول ..اما چرا با این همه واکسن باز کنترل نمی شود؟..و اینکه دانشمندان کشورمان همان دانشمندان کشورهای اروپایی هستند،میدانید یعنی چی؟..یعنی اینا اینجا ماندند و نرفتند اما آنها رفتند و حالا برایمان نسخه می پیجند

  • bahar tehrani

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

روزمرگی هایم
دخترکی رویا پرداز از جنس اردیبهشت

@radiochanel کانالم

نویسندگان