خط خطی هایم

کلمات حرف می زنند

خط خطی هایم

کلمات حرف می زنند

سلام خوش آمدید

مسیر وبلاگ

Wednesday, 7 Khordad 1399، 06:48 PM

امروز که صفحه اصلی وبلاگ را باز کردم ،با دیدن آمار بازدید کنندگان تعجب کردم.خب خیلی دنبال این نیستم که پز بدم چند نفر نوشته هایم را دنبال می کنند اما اگر ببینی نوشته هایت مخاطبی برای خواندن هم ندارند،پر از فکر می شوی که نکند یه جای نوشتنم لنگ می زند و هیچ مخاطبی را جذب نمی کند.اما خب باید اعتراف هم کنم که این روزها کمی تنبل شدم و کمتر می نویسم.و گاهی حسرت بعضی پیج های اینستایی را می خورم که دمتان گرم چقدر خوب روان می نویسید.ولی باز خدا را بابت همین خط خطی هایم شکر میکنم و دعا که ته نشین تمام نوشته هایم حسی و حرفی از خدا را داشته باشد

راستی میشه بگید نظرتان درباره نوشته هایم چیه و چطوری راهتون افتاد به وبلاگم؟

  • bahar tehrani

نظرات (۱)

  • سین دال
  • نظر مساعدی دارم :)
    فکر کنم از بروز شده ها پیداتون کردم ولی خب نظری نداشتم که بدم
    پاسخ:
    ممنون از نظر مساعدتان
    پس ممنون از اطلاعات بالای بیان که تو لیستش ما را به بقیه معرفی می کند.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی

    روزمرگی هایم
    دخترکی رویا پرداز از جنس اردیبهشت

    @radiochanel کانالم

    نویسندگان