خط خطی هایم

کلمات حرف می زنند

خط خطی هایم

کلمات حرف می زنند

سلام خوش آمدید

هنوز دوستش دارم

Sunday, 13 Azar 1401، 10:06 PM

تازه شروع کرده بودم به خواندنش و جو گیر و حرارت زده که باید تو همین زمینه شغل پیدا کنم.که اتفاقا شغل مربوط بهش هم موجود بود و باید برای چندتا جا رزومه و فرم پر میکردم.کم کم فرم ها شد باد هوا و به جایی نرسیدم.منم بی خیالش شدم.اما هر دقیقه میگفتم این موضوع جای کار حسابی داره.تا چند روز پیش که دیدم تو شبکه امید دارند به نوجوان هایی که تو المپیاد سواد رسانه  مقام گرفتند،مدال طلا و نقره و برنز میدهند.هیچی دیگه بادم خالی شد و گفتم  اینا خودشون مخ سواد رسانه هستند.حالا من برم چی بهشون یاد بدم.

اما هنوز عاشق تدریس سواد رسانه توی دبیرستان هستم. رسانه ای که از همون اولش میگفتم عجب درس باحالیه.مخصوصا این روزهایی که هر کداممون با هر عقیده و سلیقه ای داریم با این رسانه بازی میکنیم.

من واقعا عاشق یادگرفتن "نقد فیلم" و " سواد رسانه" هستم.ولی سخته پیدا کردن اساتید حرفه ایش

  • bahar tehrani

نظرات (۱)

  • زری シ‌‌‌
  • ما یه سری بچه ها واسه پیچوندن کلاسا و یا مزایای خاص خودش میرفتن المپیاد سواد رسانه ای XD
    نه همه مخ سواد رسانه نیستن .
    پاسخ:
    خب  خداروشکر..با تشکر از ارسال روحیت..پس به تلاشم برای کسب مقام تدریس سواد رسانه تو دبیرستان ادامه بدهم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی

    روزمرگی هایم
    دخترکی رویا پرداز از جنس اردیبهشت

    @radiochanel کانالم

    نویسندگان