خط خطی هایم

کلمات حرف می زنند

خط خطی هایم

کلمات حرف می زنند

سلام خوش آمدید

پاشید بیاین کلاس

Monday, 27 Mordad 1399، 10:16 PM

از طرف موسسه به همه زنگ زده بودند به جز من.این را  هم وقتی فهمیدم که بچه های کلاس توی گروه کلی جیغ می زدند که واقعا قراره کلاس از این هفته شروع بشود؟ داشتم حرف ها را می خواندم و توی دلم غیبت که ای بچه های تنبل دیگه با لباس خانه و ولو در کف اتاق کلاس رفتن که این همه جیغ زدن ندارد که..دیدم مبصر کلاس نوشته : کلاس ها از این شنبه و حضوری برگزار می شود. چی؟ حضوری؟ اون هم الان؟..بابا یکی به استاد بفرماید که خبر داری دنیا را کرونا گرفته؟..زودی شروع کردم به نوشتن که بابا این استاده چرا یهو...که زودی پاکش کردم و قیافه بچه های اخراجی را به خودم گرفتم و نوشتم: سلام علیکم بر همگان.ما را که اخراج کردند. یکی از بچه ها زودی نوشت : چرا؟ گفتم چرا نداره خواهر کسی از طرف موسسه بهم زنگ نزده ، که معصوم زودی ریپلای زد اااا به منم زنگ نزدند.و این طوری بود که پرچم با اخراجی ها با اهتراز دراومد اما فقط برای چند دقیقه چون معصومه برعکس من بی خیال زودی گوشی تلفن را برداشت و جیغ که آهای خانم منشی چرا به من زنگ نزدی؟ و خانم منشی هم داد زنان از آن طرف خط که چون شماره ات را نداشتم. داشتم ادامه مباحث جذاب گروه را می خواندم که معصومه با کلی ذوق برایم نوشت: بهارررررررر اخراج نشدیم.منم نگذاشتم و نه برداشتم و برایش یک استیکر اصلا مهم نیست،فرستادم و بعد به عنوان اولین اخراجی گروه نوشتم: دوستان کلاس خوش بگذرد ،اینجانب این ترم کلاس نمی آیم. یکی از بچه ها استیکر علامت سوال فرستاد و نوشت : وای چرا بهاره؟

من هم خیلی شیک و مجلسی عینکم را زدم و از بالای منبر نوشتم: الان بزرگترین کلاس ها و جلسات دنیا آنلاین برگزار می شود،اون وقت چرا کلاس ما باید توی اون محیط خفه اش که تابستان ها کولر گازی جان خنک کردن هوا را نداشت، تشکیل بشود؟گ بعدش هم به نظرتون تاکید استاد برای تشکیل کلاس مشکوک نیست؟

که  هنوز از منبر نیامده بودم پایین که هرچی استیکر علامت سوال و آره راست می گوید را ریختن توی گروه.منم نشستم پله سوم منبر و برایشان هیچی ننوشتم.

این هفته کلاس تشکیل شد و چندتایی از بچه هارفتند،یکی از بچه ها می گفت اتفاقا به استاد خیلی هم برخورده که همه نیامده اند.

 

کلاس این هفته تشکیلی شد و چندتایی از بچه ها رفتند.و من متعجب از استاد و تاکیدی که کلاس را تشکیل داده.

  • bahar tehrani

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

روزمرگی هایم
دخترکی رویا پرداز از جنس اردیبهشت

@radiochanel کانالم

نویسندگان