خط خطی هایم

کلمات حرف می زنند

خط خطی هایم

کلمات حرف می زنند

سلام خوش آمدید

یهو یادت افتادم

Tuesday, 21 Dey 1400، 06:55 PM

 

بعد از ده ماه بی هوا، وسط شلوغی ها و خلوتی های سرم یهو یادم افتاد، ااااا من قدیم ها یک وبلاگی داشتم که هرچند روز توش کلی متن می نوشتم ، اماالان.......شاید باورتون نشه ، اما هرچی فکر میکردم حتی آدرسش هم یادم نمی آمد تا اینکه توی سرچ گوگل پیداش کردم.

سلام وبلاگ جان.

چقدر دلم برای روزنگار و فکر نویسی های ساده و بدون کلی بالا و پایین کردن توی دلت تنگ شده بود. برای اینکه تازه موتور نوشتنم بعد از صحبت های جذاب اون استاد معروف که گند زد به ساده نویسی هایم ، روشن شده بود  خوبی؟ چه خبر؟

خبر سلامتی.خبر این سالهای کرونایی و درگیری های فکری و جیب های نیمه خالی و آرزوها و تصوراتی که هی کم رنگ و پر رنگ می شوند.خبر از حرف هایی که توی سر و گلویم دفنشون کردم و هی گفتم بی خیال. خبر ..میدونی اگر دوباره موتور نوشتنم روشن بشه که کلی خبر و حرف برای گفتن باهات دارم

راستی.سلام.شماها کجایید؟ خوبید؟

  • bahar tehrani

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

روزمرگی هایم
دخترکی رویا پرداز از جنس اردیبهشت

@radiochanel کانالم

نویسندگان