خط خطی هایم

کلمات حرف می زنند

خط خطی هایم

کلمات حرف می زنند

سلام خوش آمدید

یک ایده خیلی ساده

Tuesday, 18 Shahrivar 1399، 06:15 PM

بالاخره ایده ای را که مدت ها توی ذهنم بود و روی هزارتا کاغذ می نوشتم تا یادم نرود را اجرایی کردم.حالا فکر نکنید چه ایده بزرگ و جهانی هست هان نه بابا یک ایده در حد خلاقیت و مخ خودم.حالا ایده چی بود که اینقدر مقدمه چینی میکنم؟ توی گالری گوشی ام یک پوشه درست کردم برای عکس هایی که از پیج ها و کانال های مختلف دیدم  و حس خوبی را بهم منتقل کرده و خیلی دوست داشتم که این عکس ها را توی اینستا و کانالم هم به اشتراک بگذارم تا این حس خوب به چند نفر هم منتقل بشود اما تمام این مدت منتظر و در حال پیدا کردن جملات خوبی بودم که کنار عکس ها فضا را جالب تر کنند تا اینکه چند روز پیش به خودم گفتم: دخترجان چه اصراریه که کنار عکس ها یک جمله باشد وقتی حس خود عکس عالیه پس همینطوری ساده منتشرش کن و بگذار هر کس اون حس خوب را از نگاه خودش دریافت کنه و جمله تو باعث ایجاد یه تصویر ذهنی توی سرش نشود

همین.این همه نوشتم تا بگم ایده ام را عملی کردم و چندتایی از رفقا هم مهر تائید و وای چه کار خوبی کردی را پای ایده ام زدند.

  • bahar tehrani

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

روزمرگی هایم
دخترکی رویا پرداز از جنس اردیبهشت

@radiochanel کانالم

نویسندگان